انواع پوشش های ژئوسنتتیک و ژئوکامپوزیت

فروش و نصب ورق ژئوممبران, نمایندگی ژئوممبران پلی ممبران و ساخت استخر کشاورزی, آب بندی با ژئوممبران, نصب و اجرای پوشش ژئوممبران و ژئوتکستایل

انواع پوشش های ژئوسنتتیک و ژئوکامپوزیت

فروش و نصب ورق ژئوممبران, نمایندگی ژئوممبران پلی ممبران و ساخت استخر کشاورزی, آب بندی با ژئوممبران, نصب و اجرای پوشش ژئوممبران و ژئوتکستایل

ژئوتکستایل

ژئوتکستایل پوشش‌ های عموماً نفوذپذیری هستند که از الیاف مصنوعی فن‌آوری می‌شوند و نیز این الیاف از مشتقات نفت خام مانند پلی‌استر، پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و در برخی از فایبرگلاس ساخته می‌شوند. در ژئوتکستایل الیاف به‌صورت نامنظم و اتفاقی درهم‌ تنیده شده‌اند  و توسط مواد شیمیایی، حرارت و یا به‌صورت مکانیکی تشکیل ژئوتکستایل نهایی را می‌دهند.

ژئوتکستایل محصولی است که در فونداسیون‌ها، روی سنگ‌ها  و صخره‌ها، زیرخاک و هر سطحی که توسط خاک پوشیده می‌شود و یا کاربردهای  مشابه دیگری که درزمینه علم مهندسی زمین و یا مواد وابسته به این منظور و در پروژه‌های استخرهای ژئوممبران، سازه‌های ساختمانی، راه‌سازی و تثبیت خاک‌ها و یا سنگ‌ها و صخره‌های متزلزل و ناپایدار بکار می‌رود.

طرز تشکیل ژئوتکستایل:

 ژئوتکستایل پوشش‌های عموماً نفوذپذیری هستند که از الیاف مصنوعی فن‌آوری می‌شوند و نیز این الیاف از مشتقات نفت خام مانند پلی‌استر، پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و در برخی از فایبرگلاس ساخته می‌شوند. در ژئوتکستایل الیاف به‌صورت نامنظم و اتفاقی درهم‌تنیده شده‌اند  و توسط مواد شیمیایی، حرارت و یا به‌صورت مکانیکی تشکیل ژئوتکستایل نهایی را می‌دهند.

انواع ژئوتکستایل:

 ژئوتکستایل به دودسته تفکیک می‌شوند و مزایای آن‌ها در مقابل خاک، خاصیت جداکنندگی و فیلتریزاسیون است. همچنین در حفاظت از وقوع فرسایش و در برابر جریان‌های متلاطم کاربرد فراوانی دارند.

کاربرد ژئوتکستایل:

ژئوتکستایل در موارد بسیاری کاربردهای کلیدی دارند ازجمله صنعت راه و ساختمان و هیدرولیک مانند روکش آسفالت، زیرسازی جاده، بستر ریل، اسکله و سدسازی، دیوار حائل، محافظت سواحل، خط لوله، زهکشی و پالایه کردن، محافظ به کینگ چمن مصنوعی، تونل، حفظ محیط‌زیست، آب و فاضلاب، ایجاد دریاچه‌های مصنوعی و غیره کاربرد دارد و گفتنی است یک مفیدترین و پرکاربردترین محصول در زیرسازی استخرهای ژئوممبران است که باعث افزایش طول عمر استخر ژئوممبران می‌شود که با هزینه‌ای خیلی کم دیگر نگران سنگ‌ریزه‌ها و سوراخ شدن و پارگی ورق براثر فشار وارد به سطح نباشید.


جهت استعلام قیمت,دریافت مشاوره رایگان و محاسبه متراژ پوشش(ورق ژئوممبران) مورد نیاز خود و همچنین برآورد حجم و ابعاد استخر ذخیره آب با ما تماس بگیرید.


شماره های تماس


کارشناس فروش ۰۹۱۰۴۰۵۶۹۳۳

دفتر فروش ۱۵۳۸۲-۳۵۲-۰۲۴

نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که به مشتریان‌ پایین‌ترین قیمت ممکن،بهترین حق انتخاب و حداکثر رضایت را ارائه دهیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.