انواع پوشش های ژئوسنتتیک و ژئوکامپوزیت

فروش و نصب ورق ژئوممبران, نمایندگی ژئوممبران پلی ممبران و ساخت استخر کشاورزی, آب بندی با ژئوممبران, نصب و اجرای پوشش ژئوممبران و ژئوتکستایل

انواع پوشش های ژئوسنتتیک و ژئوکامپوزیت

فروش و نصب ورق ژئوممبران, نمایندگی ژئوممبران پلی ممبران و ساخت استخر کشاورزی, آب بندی با ژئوممبران, نصب و اجرای پوشش ژئوممبران و ژئوتکستایل

معرفی ژئوممبران

ژئوممبران ورقی است از جنس پلیمر که مستقیما روی بستر خاکی قرار میگیرد و مانع از عبور یا نشت آب به درون بستر خاکی میشود ، ژئوممبران از نوع HDPE تشکیل شده است از97% پلی اتیلن سنگین و 3% مواد افزودنی که نقش این مواد مقاوم سازی است در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV ) خورشید و عوامل اکسید کننده محیط خاک و آب . وزن مخصوص ژئوممبران در محدوده  تا 96/000 گرم بر سانتیمترمربع می‌باشد.

در واقع ژئوممبران ها  ورقه های غشایی سنتتیک با نفوذپذیری بسیار پایین و ترکیبی از پلیمرهای سنتتیک الاستومر یا پلاستومر می باشند که به صورت پخش در محل یا پیش ساخته بوسیله غلتک زنی، گرم کردن یا دیگر فرآیندها آماده شده و در محل نصب می گردند. در واقع ژئوممبران پلی اتیلن پلیمری است که از پلیمریزاسیون مونومرهای اتیلن بدست می آید.

ویژگی ها :

1- ابعاد وسیع رولهای ژئوممبران

2- تولید با ضخامتهای مختلف بین 1 میلیمتر تا 2 میلیمتر

3- انعطاف پذیر و غیر قابل نفوذ در برابر سیالات

4- مقاومت در برابر عوامل محیطی،شیمیایی،بیولوژیکی و مکانیکی

5- مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV )

6- مقاومت در برابر تغییرات دما ( از 40- تا 70+ درجه سانتیگراد)

هدف از اجرای پوشش های ژئوممبران، جلوگیری از تلفات آب،فرسایش خاک،کاهش هزینه های نگهداری کانال و جلوگیری از رشد علف های هرز می باشد. از نظر اقتصادی و همچنین دوام، ورق ژئوممبران بسیار مرقون به صرفه و مقاوم بوده وهمچنین کاهش زمان اجرای طرح نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که توصیه می شود از پوشش های ژئوممبران استفاده گردد.

جهت استعلام قیمت,دریافت مشاوره رایگان و محاسبه متراژ پوشش(ورق ژئوممبران) مورد نیاز خود و همچنین برآورد حجم و ابعاد استخر ذخیره آب با ما تماس بگیرید.


شماره های تماس

کارشناس فروش ۰۹۱۰۴۰۵۶۹۳۳

دفتر فروش ۱۵۳۸۲-۳۵۲-۰۲۴

نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم که به مشتریان‌ پایین‌ترین قیمت ممکن،بهترین حق انتخاب و حداکثر رضایت را ارائه دهیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.